2009. május 11., hétfő

A kezdetek kezdete....

Hol is kezdjem?
2008. július közepén a szokásos csajos-nyaralásra indultunk Siófokra, ez egy szerdai nap volt. Tudtam hogy szombaton kellene majd megjönnie, de nem is igazán foglalkoztam vele, buliztunk, ittunk. Aztán amikor hazaértünk és még hétfőn se jött meg, a csajok erőteljes hatására vettem egy tesztet, ami negatív lett. Hát nem vagyok terhes, gondoltam, pedig akkor már régóta nem szedtem a gyógyszert (február óta).
3 hét móúlva elmentünk a párommal egy pár napra Balatonföldvárra, ahol "belémbeszélték" a gyereket:)) Mivel addigra már 3 hete hogy késett, a leendő keresztapa felesége addig-addig mondogatta, amíg vettem egy tesztet és szinte egy mp alatt ahogy hozzáért a vizeletem, megjelent a két csík.....Hirtelen azt se tudtam sírjak-e vagy nevessek, hát sírtam:)
Párom a fürdőszoba ajtó előtt ujjongott és egyből hívta a szüleit.
Hát így kezdődött..........

Nincsenek megjegyzések: