2009. május 19., kedd

1 hónaposak vagyunk!







Ádi már egy hónapos.
Hihetetlen hogy megy az idő.....egy hónapja szültem......azért az idő tényleg megszépíti az emlékeket, már úgy gondolok vissza az egészre, hogy jó volt:)
Kisfiam napról-napra változik, egyre többet fent van napközben, egyre jobban figyel, a piros konyhabútort minden reggel megcsodáljuk:) MOSOLYOG!!!!
És...........kezdik a rafkózást: kiságyban sírunk, kézben nem:))) Próbálkozik a Drágám:))
Néha végig suhan rajtam a SZAR ANYA VAGYOK érzés.
Hogy nem ringatom állandóan..... hogy néha hagyom hogy sírjon pár percet.......
Vajon másnál is van ez?
Panaszkodtam a kétségeimről, de más kisgyerekes anyukák is megnyugtattak: más gyerek is sír, nemcsak az enyém. És egy kis sírásba nem halt még bele gyerek, viszont ha 9-10 kilósan is ölben van egész nap, akkor le fog szakadni a hátam...
A héten hízási rekordot döntöttünk: 530 gr-ot hízott 8 nap alat!!! Így már 4390 gr.
Voltunk az 1.sz.gyermekklinikára, a dudor miatt, reggel fél 9-re mentünk (az egész napunk felborult), azt mondták hogy előre veszik a pici babákat, hát nem így történt! Olyan bolondok háza volt ott, a doki ránk se figyelt, lezavart fél perc alatt, hogy menjünk vissza 1 hónap múlva ha nem múlik el. Hát én nem szeretnék oda visszamenni!
Azt vettem észre hogy néha a kezembe nyüglődik, sehogy se jó neki, berakom a kiságyába és varászütésre elalszik. Sőt, ha eldöntöm hogy most "márpedig alvásidő van", nem veszem ki, csak csitítgatom és simizem a hátát, vagy ami még bevált hogy ütögetem a fenekét.
Pár percig sír, aztán bealszik Most már szerintem tudja hogy a kiságy=alvás. Okos gyerök:))
Már figyeli a zenés forgót,mozog a szeme ahogy követi, imádja a dallamát, mert még amikor a pocakomban volt, akkor is lejátszottam neki sokszor.
Kinőtte az 56-os ruhákat, pedig van amit még rá se adtam...












Nincsenek megjegyzések: