2009. május 25., hétfő

A 6. hét...már vártuk:)




Nagyon hamar eltelt ez a hat hét.....és ezen a héten csoda történt: hétfőről keddre virradóra Ádi baba ÁTALUDTA az éjszakát!! (Persze én már hajnali 2-től ébren vártam) Gondoltam, ez csak véletlen, de nem!! Azóta is minden reggel fél 5, 5 óra fele ébred!! Utána meg még visszaalszik szó nélkül 9-ig!!!
Voltunk doki néninél, ő is mondta hogy összetehetem a két kezem ha ez így marad, mert általában 3 hónapos kortól alusszák végig az éjszakát a babák. Minden rendben volt, már 58 cm és 5080 gr! Mondták is milyen jó húsban van:)) De hogy örüljek hogy az anyatejtől ilyen szépen hízik. Nagyokat vigyorgott rájuk, engem úgy nézett, mint egy csodát, majd megzabálták, annyira tetszett a doki néninek meg a védőnőnek.
Én is voltam orvosnál a 6 hetes kontrollon, nálam is minden oké, "zöld utat" kaptunk:))) Végre, végre!! Kia megint iszonyat aranyos volt, hogy milyen jól nézek ki, kérdezte viccesen hogy nem randizunk? Majd pont arra jött egy kollégája és még neki is mondta hogy úgy nézzen meg, hogy 6 hete szültem:) Jólesett nagyon. De biztos azért is mondta......
Péntek-szombat grilleztünk, egyik nap a szomszédban, másik nap nálunk, de neki meg se kottyant, a szomszédban is simán elaludt, bár én szívem szerint hazavittem volna, de végülis nem volt semmi, és így én se maradtam ki egy kis társasági életből.
Vasárnap jött hozzánk egy fotós, hogy csináljon Ádiról meg rólunk jó képeket, természetesen ahogy bejöttek, elkezdett nyafiskodni (Murphy törvénye), de azért nagyon kíváncsi vagyok milyenek lettek a képek.


Nincsenek megjegyzések: