2009. május 13., szerda

Hétről-hétre / képről-képre




A 33. héten készültek ezek a képek.


Sajnos egyik reggel munkába menet egy barom sofőr elbambult és össztolt egy körforgalom előtt 3 álló autót, mi pont középen voltunk............Kis Corsámnak annyi lett..........gazdasági totálkár............Jani majdnem nekiment az embernek, nagyon aggódott értünk. A sofőrt csak az mentette meg hogy a mögöttünk lévő autóban ülő hölgy már ütlegelte:)


De szerencsére nem lett semmi baja sem a picinek, sem nekem, viszont így ismertem meg a világ legjobb és legrendesebb, leglelkiismeretesebb szülész-nőgyógyászát, Dr. Kiát.


A baleset után amikor bementem a kórházba megnézetni hogy nincs-e baj, pont ő volt ügyeletes.


Életem egyik legjobb döntése volt hogy akkor őt választottam és kértem fel hogy vállaljon.


Bár ilyenkor (30. hét után) általában nem szokták ezt engedni, a barátnőm hathatós közreműködésének köszönhetően elvállalt!!!

Nincsenek megjegyzések: