2009. május 19., kedd

2 héttel a szülés után




Hihetetlen hogy megy az idő....már 2 hete........és végre a pelusba találtam azt a fránya , csúnya köldökcsonkot!!!!
Nagy szemekkel néz a világba, egyre jobban rázódunk össze.
És annyit változott már!
Elkezdtem megint szoptatni, nem fejek, mert "erőre kapott" és eszik rendesen mellből is, már nem lusta, inkább én vagyok lusta fejni....
Nagyon hamar és jóóóó hangosakat büfizik.
Egyszer két kaja közt adtunk neki egy kis bébivizet. Olyen pofit vágott, amikor rájött hogy az nem tej:)) Hihetelen édes!!!!!!!!!!!
Egyébként nagyon jó gyereknek mondható, meglepő módon alig hisztizik, akár 2 órát is nézelődik a szobában, nagy szemekkel. Kezd ilyen kis pocok-feje lenni, hízik szépen!
Mindennap kirakom a teraszra, a kutya ugatás nem nagyon zavarja, sőt porszívóztam is mellette, meg se nyikkant:)
Megvolt az első babakocsis sétánk is, tetszett neki.
Már a fürdetésnél nem is sír, kezdi élvezni a pancsit!
A gátsebemet se érzem, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar regenerálódik a szervezetem!
Azt hittem nehezebb téma lesz ez az anyaság, mert nekem ilyeneket meséltek más anyukák hogy du.4-kor tudott pizsiből átöltözni, meg egész napos bőgések voltak a gyerekkel együtt....nekem ilyenek nem voltak..........bár biztos sokat számít hogy Ádi ilyen jó gyerek és nem sír egész nap!

Nincsenek megjegyzések: