2009. május 19., kedd

Ádi 5 hetes




Nem értem én ezt a heti-hízás dolgot, kb. ugyanannyit eszik és ugye múlt héten brutális mennyiséget, 530 gr-ot hízott most meg csak 250 gr-ot......Most 4640 gr.És centiben is nagyon sokat nőtt.
Néha,amikor ott szuszog a mellemen, csak nézem és potyognak a könnyeim a meghatottságtól....Annyira szeretem!!!!!!!!
Azt hittem ez az érzelgősség a terhességgel együtt elmúlik, de nem:))
És legszívesebben megállítanám az időt, mert olyan hamar felnőnek!
A héten is volt a védőnő, Ádi a "marketing arcát" mutatta, halál nyugiban nagyokat mosolygott, mondta is a védőnő hogy olyan jó ilyen nyugodt babát látni, mert annyi hasfájós-nyűgös gyereknél volt mostanában.
Persze ahogy elment és leraktam aludni, elkezdett hisztizni, de aztán kivettem és a szoptatósfotelben ülve felolvastam neki a Didergő királyt és közben megint majdnem bőgtem mert eszembe jutott hogy ez az én gyerekkori könyvem volt és ez vhogy annyira megható volt...:)))De bejött a mesélés, mert egyből elaludt! Azóta rendszeresítettük a napi mesélést, most Bendek Elek meséi vannak soron. Olyan aranyosan hallgatja, mintha értené!
Egyre jobban nyílik ki a figyelme a világ felé, hihetetlen ahogy napról-napra nő és néz és visszamosolyog, hát attól kééééész vagyok! És az "okosok" azt mondják hogy ez még nem tudatos - hát én ezt nem hiszem el!!!

A héten készült a két kedvenc képem is, az egyik amikor "puszit ad", a másik a baseball sapis:))


Igen, neki már igazi, nagyfiús baseball sapija van!:)))

Nincsenek megjegyzések: