2010. április 15., csütörtök

Szülinapozás

Múlt hétvégén tartottuk meg Ádika első szülinapi partyját. Szerencsére az időjárás is kegyes volt hozzánk, mert nem esett az eső, és szombat délután még a nap is kisütött.
Fújtunk fel színes lufikat, ezt körbe kiraktuk a kertbe, és a bejárathoz, a teraszon megterítettem, ki volt rakva az asztalokra minden. (Sajnos a nagy pörgésben nem csináltam képeket a dekorációról, na de majd jövőre. )
Ádi a "happy birthday"-s sityakról hallani se akart, úgyhogy olyan fotó sincs.
Először Jani szülei érkeztek, meg az öccse, a barátnőjével és a kislányukkal, Renivel, akit Ádi nagyon szeret, ja és persze Ádi keresztapukája.
Közben a bográcsos csülökpörkölt is kész lett. Nagyon finom lett, mindenki azt evett, az én majonézes salátámhoz senki se nyúlt:)
Aztán megkapta az ajándékokat: kapott egy FP tanulótelefont, egy FP krokodilos-elemlámpás játékot, pókemberes pólót, egy elegáns-galléros nagyon menő pólót, egy trikót, zoknikat, fürdős teknőst, egy szuper babakocsit és a keresztaputól egy haaaaatalmas medencét várral, labdákkal, ami szuper jó lesz nyárra.
Utána kihoztuk Ádinak a kis mini tortáját, amit a mama neki csinált. Először nézett nagyra nyílt szemekkel, hogy tényleg bele lehet ebbe nyúlni???? Leültettük az etetőszékébe, kapott egy nagy szeletet, és hajrá. Elkezdte óvatosan piszkálni, egy kézzel. Majd amikor látta hogy senki se szól rá, és ezt szabad, akkor már két kézzel volt benne a tortában, pakolgatta a piskótát ide-oda, közben ette is, tündéri volt:)) A végére jól kikente magát:))
Később letettem aludni, mert már hulla fáradt volt a nagy jövés-menésben, na meg persze az izgalmaktól. Amíg aludt, addig a mamáék elmentek, majd közben megérkeztek a barátnőmék + Ádi keresztanyukája, Dóri a párjával.
Folytatódott a lakoma, amiből persze Ádi se maradhatott ki, evett egy csomó csülökpörköltet (szaftot kenyérrel, meg husit is) meg ropit, pogácsát, kekszet, és még ki tudja mit, szerintem a felét se láttam hogy mit adtak neki:) Csoda, hogy nem fájdult meg a kis pocija!
Később bejöttünk, mert lehűlt a levegő, és bent adtuk oda neki az ajándékokat, kapott egy Simba készségfejlesztő kockát a keresztanyuéktól, ami azért nagyon jó, mert mind a 6 oldala más játék, így remélhetőleg nagyon soká fogja megunni:) aztán kapott még egy nagy békás fürdőjátékot az egyik barátnőmtől, egy kis motort a másik barátnőméktől.
Utána megkapta a nagy tortát, amit én csináltam, mogyorókrémes-csokipudingos volt, és nagyon jól sikerült!! Volt nagy csodálkozás a tűzijátékra ám!! A gyertyát már majdnem el tudta fújni, ahogy mutattam neki, de a következőre már biztos elfújja:)
Vasárnap anyuék jöttek az öcsémmel, itt sajna már nem tudtunk kimenni, mert elég hüvi volt, de így legalább bent a lakásban ki tudta próbálni azt a ráülős kis autót amit kapott. A menü ugyanaz volt mint előző nap, apuék is halálra tömték mindennel, szerintem Ádi egyedül bevágott egy nagy szelet tortát.
Egyszóval nagyon jól sikerült az első szülinapi party és mégegyszer nagyon köszönjük az ajándékokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(fordított sorrendben raktam fel a képeket, hát így sikerült, most már így is marad:))

Én csináltam:





Szülinapozás-2, délutáni képek, amikor már bent voltunk:
Hogy kell elfújni a gyertyát?



Nagyon szereti a keresztanyukáját:)




Ajándékok:













Szülinapozás 1-kint:


















Nincsenek megjegyzések: