2010. április 7., szerda

Az első szülinapi ajándék

Ma megkaptuk postán Ádika első ajándékát!
Az úgy volt hogy a fórumon kihúztuk egymás gyerekeinek a nevét, és a legnagyobb titokban persze, megajándékozzuk a kiválasztott babát. Ez lehet akár kézzel készített vagy boltban vásárolt ajándék is.
Én egyenlőre még nem árulhatom el kitől érkezett a csomag, de NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK!!!
Kaptunk egy saját kezűleg készített hátizsákot, amiben volt egy szintén saját kezűleg készített autópályás játszószőnyeg, kicsi fákkal, kocsikkal. Látszik hogy iszonyat sok munka van benne, én ilyet az életben nem tudnék csinálni! Jani is el volt ájulva hogy vki ilyet saját kezűleg tud csinálni! (hát igen, ő abból indul ki hogy én milyen béna vagyok az ilyenekhez:)))
Ádi a déli felkelés után kapta meg az ajándékokat, egyből boldogan birtokba is vette a pályát:))
Aztán később ráadtam a hátizsákot és legalább egy órán keresztül úgy jött-ment hogy rajta volt:))
Még egyszer nagyon köszönjük!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
















Nincsenek megjegyzések: