2010. április 6., kedd

Az első lépések

Hát mégiscsak megtette az első, önálló lépéseit a szülinapja előtt!!!
Már húsvét vasárnap is volt egy-két lépegetése úgy, hogy mögötte mentem és elengedtem, de ma leültem a földre, karnyújtásnyi távolságra tettem és odatotyogott hozzám:)) És ehhez roppant elégedett kis fejet vágott:)) De sokszor el is vicceli a dolgot, ahogy dől el és én meg elkapom, azt hiszi hogy ez egy jó kis játék:))

A húsvét egyébként jól telt, emlékszem tavaly amikor megszületett Ádi és 13-án szombaton hoztuk haza a kórházból, akkor volt húsvét, nagyon szép idő volt, kb 22 fok.
Idén meg már locsolt az Apukájával, el se hiszem....
Kapott a keresztapukájáéktól egy csudaklassz, vagány inget, aztán sok-sok csokit (amit majd mi eszünk meg), mesekönyveket, óriás kindertojást, plüss nyuszit, poharas-rakosgatós játékot, kis autót, asszem ennyi.
Aztán az ajándék dömping majd folytatódik a hétvégén a szülinapján, már össze se tudom számolni hányan leszünk a 2 nap alatt...már nagyon várjuk:))

Nincsenek megjegyzések: