2009. december 22., kedd

Zűrös éjszakák, pörgős nappalok

Kár volt elkiabálnom hogy milyen jól telnek mostanában az éjszakáink!
Vasárnap volt egy hete, hogy elkezdődött az "éjszakázás". Folyamatosan fel-felsírt. Majd másnap éjjel még többször, majd harmadik éjszaka már óránként....áááááá..........Azok a fránya fogacskák csak nem akarnak kibújni!!!
Nappal mint ha mi se történt volna, egy perccel se aludt többet a szokásos kb. 2-szer 40 percnél.
De azért már az 5. átbulizott éjszaka után kezdett nappal is nyafiskodni, ami nem csoda, én is alig bírtam, főleg hogy közeledik a karácsony, és kellett egy nagytakarítás, közben már az ötödik féle aprósütit gyártom, nem mellesleg főzök, mosok, vasalok, stb, stb, és természetesen szórakoztatom Ádit.
Mikor már majdnem feladtam a küzdelmet és azon agyaltam, hogy hogy lehet hogy már 5. napja nem alszunk, kutattam, utánaolvastam a dolgoknak és bevettetem a Chamomilla 15 Ch-t ami kifejezetten a fogzásra való homeopátiás bogyó. És amióta ezt kapja, nappal 3 óránként egy szemet, azóta nyugisabbak az éjszakáink, "csak" 2-3-szor kel fel.
Viszont most már egy hét is eltelt ugye, és a fogaknak még mindig semmi nyoma!! valószínűleg a felső két metszőfog lesz a ludas, mert eléggé meg van dagadva ott az ínye, néha még a műanyag kanál is bántja evésnél.
Egyébként hihetetlen módon belejött a "dumálásba", minden nap van vmi új. Ma éppen nagyon magas hangon, vinnyogva beszél, úgy kiabálja hogy dádádá:)))
De nagyon aranyosan mondja ha akar vmit, hogy ananana (=anya:)), meg ha nem tetszik neki vmi, akkor hogy nenene:)))
Ma kapott először csirkemájat, sütőtökhoz volt bekeverve, naná hogy megette! Viszont amióta állandóan kér a mi kajánkból is, és egyre jobban ismeri az ízeket, kezd válogatós lenni: ma pl. uzsira körtét kapott köles péppel, és addig nem ette meg, amíg nem kevertem hozzá egy kis alma-eper bébiételt, amitől sokkal édesebb lett.
Lemértük a szobamérlegen, 9,70-et mutatott:))) Már sokkal lassabban 32hízik.

Nincsenek megjegyzések: