2009. november 24., kedd

Keresztanyuval, keresztapuval

















Szombaton reggel felkerekedtünk és felébresztettük a keresztanyut:))
Ádi aludt egy jót útközben, így kipihenten érkezett, készen állt a dögönyözésre.
Természetesen nem hazudtolta meg önmagát, és egyből rákapott a laptop zsinórjára.
Jól el volt mindenkinél, még Dóri szülei is feljöttek egy kicsit megnézni hogy mekkorát nőtt.
Csak ültünk a kanapén és azon nevettünk hogy ezelőtt jó pár évvel amikor ott aludtam, még nem gondolta volna egyikőnk se hogy egyszer majd úgy ülünk és beszélgetünk hogy köztünk ül a Kisfiam:)
Nagyon szuper fotók készültek Dóri apukájának az új a hiper-szuper fényképezőgépével. Azt hiszem látszik a különbség, hogy melyik fotókat csináltam én, és melyiket Dóriék. Lehet új gép után kellene néznem....?
Vasárnap pedig meglátogatott minket Ádi keresztapukája.
Csak hogy másnak is érthető legyen a dolog, az én legjobb barátnőm lett a keresztanyuka, Jani gyerekkori barátja pedig a keresztapuka. De igazából Ádit mindenki nagyon szereti, így mondhatjuk azt is hogy 2 keresztanyuja és 2 keresztapuja van:)))
Kapott a Pocok csudajó Pókemberes sapkát és kesztyűt, és egy nagyon menő szabadidő ruha együttest, ami még kicsit nagy, de majd belenő:)
Ádi elemében volt, mindenki el volt ájulva tőle hogy milyen szép és jó babánk van.
Hétfőn azt vettem észre hogy már vagy két napja nagyon rágja a kezét, gondoltam megnézem, hátha dudoros az ínye felül is, és jönni fog a foga. Aha,felül is fehérlik már az ínye!!! És nem is volt se éjszakai sírás, se nappali nyafi......érdekes.........de az is, hogy nem a metszőfoga helyén fehérlik az ínye, hanem a szemfogánál!!! Utánaolvastam, végülis nincs szabály hogy melyiknek mikor kell kijönni, de a nagy átlagnak az alsó két metszőfog után a felső kettő szokott kijönni.....
Közben a Kiscsávó már annyira bátor, hogy úgy áll a kanapénál, hogy fél kézzel kapaszkodik csak, és oldalazva lépked el. De annyira édes, napról-napra okosabb, már tapsizik a tenyerembe, és a legjobb, hogy úgy csinál mintha csettintene:))) Néha már azt is utánozza:)))

Nincsenek megjegyzések: