2009. november 8., vasárnap

Ádi baba 7 hónapos


Puszit ad:)))
Az első kék folt:
Apja fia:))

Cékla evés:













Csak amit nem szabad:



Hihetetlen gyorsan repül az idő.....ma 7 hónapos az én kis Drágám.....
Mennyi minden történt azóta hogy megszületett....már annyi mindent tud: kúszik, mászik, ha fogjuk a két kis kezét, lépeget(!!), hangot az örömének, a nemtetszésének, gügyög, tízóraizik, ebédel, uzsonnázik, mint a "nagyok", van már két apró fogunk is:))
A héten újabb újdonságot kóstolt meg: céklát rizzsel. Amikor megfőztem és összeturmixolva megkóstoltam, azt hittem, hogy ezt biztos hogy nem fogja megenni, mert olyan rossz íze volt....de tévedtem! Az utolsó falatig megette, pedig elég sok volt és elég tömény kaja volt ez....
Szombaton főztem neki csirkemellet, és most a fagyasztóban, a jégkockatartóban várja sorát, ezentúl már minden ebédnél kap a főzelékébe egy kockányit. Ez után lesz az igazi büdi kaki:)))
Napközben amúgy már egy pillanatra sem lehet magára hagyni, mert egy pillanat alatt lemászik mindkét szőnyegről és már a kövön van. Megfigyeltem hogy csak olyan dolgokat csinál, amit nem (lenne) szabad: elkúszik a szemetesvödörhöz és a szemeteszsákot ráncigálja, vagy a szemetes mellé rakott üvegeket enné meg, vagy a papucsomat nyalogatná, vagy a virágföldet lapátolná és enné meg, vagy a sarokpolcnál a könyvek között garázdálkodna, stb, stb...
Csütörtökön is épp hogy megfordultam hogy összeszedjem a kockáit, már a sarokpolcnál volt és be is vágta oldalt a kis arcát:((( Így sikerült megszereznie élete első kék foltját....Pici sírás volt, de szerencsére hamar elfelejti....
Pénteken pedig a nagymama megtanította pápá-t inteni, és tudja!!! Annyira édes!! És okos az én 7 hónapos nagyfiam:)))

Nincsenek megjegyzések: