2009. október 11., vasárnap

Az első krumpli...



Mivel ő már ilyen "nagyfiú", tegnap úgy jött ki a lépés, hogy már tízórai se cicit kapott, hanem vaníliás tejpépet gyümölccsel. És ha már így jött ki, akkor uzsonnára meg gondoltam megkínálom egy kis krumpli-alma kombinációval. Bevallom, semmi íze nem volt ennek a trutyinak, én se ettem volna meg szívesen. Háááát, Ádi arckifejezéséből ítélve, neki se nagyon ízlett a dolog:)) Olyanokat fintorgott, úgy nevettem! Volt egy pár majdnem öklendezés is, aztán kitaláltam, hogy inkább keverek hozzá még egy kis sütőtököt, az mindig be szokott jönni. Így sikerült egy pár kanállal legyűrnie, de nagyon keveset evett. Ezért kapott utána egy kis bónusz szopit, és annyira édes volt az a fej, egyből lehunyta a szemét és mintha azt mondta volna, véééégre, olyan örömittasan szopizott. Hát ezeket a pillanatokat kell még most örökre megjegyezni!!!

Nincsenek megjegyzések: