2010. május 19., szerda

Ádika egyedül jár!

Régóta vártam már hogy ezt a bejegyzést megírhassam:))
De megfogadtam, hogy csak akkor írok erről, ha magától, csak úgy, kérés nélkül elindul a lakás egyik pontjából a másikba. És ez tegnap megtörtént!!!!!!!
Hónapok óta bőszen gyakoroltuk a járást, először két kézzel vezetve, aztán elég volt már csak az egyik kezét fogni, sőt pár nap után úgy gondoltam (meg mindenki más is aki vezette így) hogy tudna ő egyedül menni, csak még fél, nincs meg a biztonságérzete. Aztán már az is ment hetek óta hogyha hívtam, akkor pár lépéssel odatotyogott hozzám. Majd ez a táv fokozatosan nőtt, egyre ügyesebben lépegetett olyan édes fejjel, hogy "ugye milyen ügyes vagyok, Anya?"
Tegnap már kint is sétáltunk a murvakövön így egy egész hosszú távot, a mi házunktól a legelsőig és vissza sétáltunk, minimális kézfogással.
Aztán hogy így felbátorodott,csak arra lettem figyelmes, hogy a szobaajtóból odasétált hozzám, minden kérés nélkül. Majd be a fürdőszobába. Majd a másikba:)) Nem győztem tapsolni és éljenezni, hogy milyen ügyes:))))
Közben megfejtettük a titkot, hogy vasárnap, a vendégségben, egy számára vadidegen helyen miért is sétált egyedül ide-oda, itthon meg miért nem. Szóval ennek valószínűleg a csúszós kő az oka, ami itt a nappali-konyha részen van nálunk (csúszásgátlós zokni ide vagy oda), és szinte ott vagyunk a legtöbbet. De azóta egyre bátrabb, egyre ügyesebb, lelkesen gyakorol:))))
Remélem megússzuk komolyabb esések-sérülések nélkül!!!!
Közben az a fránya felső kisörlő még mindig nem bújt ki, nagyon meg van duzzadva és feketés-lilás színű, a frász jött rám amikor megláttam, de a gyermek fogorvos szerint aggodalomra semmi ok,ne rohanjak vele a fogászatra, valamelyik gyereknek így jön a foga. Hát jó lenne ha kibújna már végre, mert volt egy pár rossz éjszakánk emiatt, és újra előkerült a jó öreg Chamomilla is, az szerencsére kicsit jobbá tette az éjszakánkat. De a mai hiszti közben (ami azért volt mert kivettem fél óra pancsolás után a kádból) észrevettem hogy a bal oldali alsó kisörlője is jön, az is meg van duzzadva. Nagyon sajnálom szegénykét, nagyon rossz lehet: jobb fent, bal lent, áááááá mikor lesz ennek a fogzásnak már vége...
De szerencsére napközben észre se lehet venni rajta hogy jön a foga, mostanában nincsenek nagy hisztik, próbálom mindig elterelni a figyelmét mással, ha hisztizik.Azt hittem nehezebben fogja bírni hogy nem vagyunk annyit kint a levegőn a rossz idő miatt, de azt kell hogy mondjam, rosszabbra számítottam.
Remélem nem szóltam most el magam:))

Nincsenek megjegyzések: