2010. május 10., hétfő

13 hónapos státusz




Ma voltunk a védőnél a 13 hónapos státuszon:
Ádika súlya: 11600 gr (csak 200 grot hízott egy hónap alatt, pedig sokat eszik, viszont le is mozogja.)
Magassága: 81 cm (1 cm-t nőtt)
Kaptam pár hasznos tanácsot hogy hogyan kezeljem a hisztiket, hááááát nem biztos hogy élesben tudom őket hasznosítani.....
Mindenesetre mostanában egész jó fiú, vagy csak én szoktam meg hogy ha nem az van amit őúrasága szeretne akkor hiszti van?:))))))))))
Viszont a foga mostmár tuti hogy jön, kicsit megijedtem hogy mi is lehet az, mert a felső 4 foga mellett a hatos foga helyén egy nagy lila dudor van, nem fehér hanem lila......valószínű egy eret nyomhat, de szegénykét több mint egy hete kínozza, éjjel kb.3-szor-4-szer kelünk, de van hogy csak egyszer, az a fránya fog mikor bújik ki már végre???? És még hol a többi.........
Olyan ügyesen lépeget már, legalább 10 lépést is elmegy egyedül, ma többször is bemutatta ezt, de egyenlőre úgy érzi magát biztonságban ha fogom a kezét, mindig húz magával, vagy akit éppen elér. Kifigyeltem azt, hogy ha a háta mögött vagyok és az első pár lépésnél fogom a hátát, és utána elengedem, akkor simán megy egyedül is. Hát lassan csak belejön!

Nincsenek megjegyzések: