2009. szeptember 1., kedd

Egyedül ülök, állok!!!!
















Hát igen, a hír igaz:)))))
Amit a telken a fürdőkádban elkezdtünk, azt a héten a franciaágyon be is fejeztük! Hihetetlen!! Eddig nem is próbáltam, most is csak azért engedtem el, hogy lefotózzam (és mert fekve már nagyon nem szeret lenni) és úgy maradt!! Sokáig!! Persze, egyből megijedtem hogy mi van ha ez nem jó a gerincének, stb, stb, és eldöntöttem mint egy lisztes zsákot:)
Az álldogálást meg már régóta gyakoroljuk, ülésből-állásba, szinte egy pillanat alatt felhúzza magát. És ha van mibe kapaszkodni, akkor úgy is marad, úgy látszik örökölte az Apukájától a tornászi tehetségét. Ha így folytatja, lehet nagyon hamar elkezd járni:) Legalábbis ezt mondják...
Viszont amióta a telekről hazajöttünk, pár napra elromlott az éjszakai alvókája is...Azt már kezdem megszokni, hogy nappal alig-alig alszik, de hogy éjszakai is??? Három óránként kelt, úgy hogy újszülött korában nem csinálta ezt! De szerencsére pár nap után visszaállt a rend, néha már egész fél 7-ig, 7-ig alszik egyhuzamban:)
Viszont az oltást sikerült a doktornőnek úgy beadnia, hogy nagyon piros és forró lett a helye 2 napig. Szegénykének nagyon fájt.... A doktornő és az asszisztense megint el voltak tőle ájulva hogy mennyire szép (és nagy) baba:)) Most direkt hallgatóztam.....hogy más babának is ugyanezt a szöveget nyomják? De neeem:))
Ádi baba jelentem 67 cm és 8330 gr. Jóóóó nagy - de továbbra is csak szopizik.





Nincsenek megjegyzések: