2009. július 10., péntek

Fodrászkodás











A nagy melegre való tekintettel megváltunk Ádi babám haaaatalmas hajától.
Véget ért (egy időre) az őrült professzoros korszak.....
Nagyon ügyesen viselte a nyírást, szinte meg se moccant az ölemben, engedelmesen tűrte, közeben megeresztett egy-két vigyort a fodrásznak:)
Kb. 3 perc alatt végeztünk is, 1000 Ft volt...hoppá.....lehet fodrásznak kellett volna tanulnom?
Hétfő este kereken 7 kg-t nyomott! Aztaaaaa! A kis hurka-gyurkám:)
A héten voltunk 3 hónaposak, ennek örömére megvettük neki a pihenőszéket, ami rezeg és hintázik is. Egyenlőre mintha egy kicsit még meg lenne szeppenve a rezgő funkciótól, úgy látszik, csak bennem volt az, hogy beleteszem és 5 perc múlva már alszik is benne:)
Napról-napra ügyesebb Vacak úr, már ott tartunk kézügyesség terén, hogy leveszi Apa fejéről a szemüveget.
Nyáladzik ezerrel, én nem is tudom honnan jön ennyi nyál.....és vesz mindent be a szájába, aminek nem túlzottan örülök....lehet már jön a foga????
Az éjszakák változóan telnek, este 8-kor alvás, ezt szerencsére fixen tartja, van amikor csak reggel 5-kor,6-kor kel, de van amikor hajnali 2-kor,3-kor. Logikát már nem keresek benne - (pedig hány álmatlan éjszakám volt emiatt hogy megfejtsem!) - mert nincs....
De azért pórbálkozni lehet, nem? Szóval próbáltam én már azt hogy csak ringatom, hátha visszalaszik: nem jött be. Aztán adtam neki cumit: kb. 10 mp alatt rájött hogy nem jön belőle semmi, és még jobban rázendített (amúgy soha nem is cumizik, nem tudom miért vetettem akkor be).Próbáltam azt is hogy csak pár kortyot engedtem hogy szopizzon, biztos szomjas jelszóval: na, ez sem jött be, mert követelte a további kaját......Szóval most ott tartok, ha hajnalban nyöszörög, akkor bizony Anya egyből ugrik és megeteti,mert biztos éhes szegényke:)
Hát, pedig nem úgy néz ki, mint aki éhes....:)

Nincsenek megjegyzések: