2012. február 7., kedd

Betegség:(




Szegénykémnek ilyen karikás volt a szeme, sápadt az arca:((


Sajnos elkiabáltam a dolgot,hogy több mint 1 hónapja nem volt beteg Ádi, mert a január utolsó hetét már úgy kezdtük hogy egyre nyafibb volt, semmi nem volt jó neki, majd elkezdett folyni az orra és végül kedd éjszaka végig lázas volt. Így szerdán már nem ment bölcsibe, és nem mentem dolgozni........Sajnos ez volt az eddigi legdurvább betegsége, eddig ha láza volt akkor egy nap alatt átment rajta, de most vasárnapig bezárólag minden nap volt láza. Közben egyre jobban folyt az orra, egyre csúnyábban (váladékosan) köhögött. Szerdán de. 2 órát vártunk a doktornőre, mire sorra kerültünk. Köptetőt kapott, az asztma pipát kellett újra bevetni, illetve orrspray, c-vitamin, Nurofen, estére Sinecod cseppek, vagy Baby Luf krém. Én már mindent bevetettem, de csak nem akart múlni ez a fránya betegség. Már hétvégén láttam hogy ahelyett hogy gyógyulna és egyre jobban lenne, egyre rosszabb a helyzet:( Szegénykém alig evett, ami tőle tök szokatlan, amikor sírt vagy nagyon köhögött, akkor a slejmtől felkavarodott a gyomra és hányt is egy párszor, közben ugye a lakásban is voltunk és le kellett kötni a figyelmét hogy ne unatkozzon, közben meg úgy ugráltatott hogy csak lestem. Ahogy leültem, akkor kért inni, vagy folyt az orra, vagy kitalált vmit:) Nem volt egyszerű.....főleg az éjszakák.....főleg úgy hogy péntekre már én is beteg lettem, hurrá......Sose gondoltam volna hogy én, aki eddig ált. egy évben egyszer voltam beteg, most havonta beteg leszek Ádival együtt:(
Hétvégén már láttam hogy ebből nem lesz hétfőn bölcsi,de szerencsére anyósomék bevállalták.
Hétfőn én még úgy gondoltam hogy talán szerdán már mehet bölcsibe, de anyósomék mondták hogy inkább vigyáznak rá egész héten, mert ha így megy vissza akkor pár napon belül újra beteg lesz. Így én tudtam menni dolgozni hétfőn újra és Ádika is jó kezekben volt, nem is tudom mit csinálnék ha nem tudnék anyósomék segítségére számítani, örök hála ezért nekik!!!!!!!
Szerencsére péntekre már teljesen meggyógyult, így hétfőn alig várta már hogy mehessen a bölcsibe:))

Nincsenek megjegyzések: