2011. október 16., vasárnap

Bölcsi - 3. hét





Hétfőn még ugyanúgy 9-re mentünk mint szoktunk. Aztán gyors búcsúzás után indultam is, majd fél 12-re mentem érte. Egyáltalán nem sír, már ugye múlt héten se sírt, nagyon kis ügyi. Szerintem tudomásul vette a bölcsit....
Kedden már reggelire mentünk, amikor bement a szobába a többiek akkor kezdték a reggelit, és szólt neki Csilla néni hogy menjen ő is, de Ádi azt mondta hogy majd később eszik:))) Hát sajnos itt nem lehet "majd később"enni...Aztán csak leült és evett pár falatot, igaz hogy elkövettem azt a hibát hogy a kocsiban is evett egy túrórudit, de ebből tanultam és másnap már nem adtam neki semmit.
A hét többi napján is már reggelire mentünk, és vittem az ágyneműjét is, mert aznapra beszéltük meg hogy először ott alszik. Délre kellett mennem be, de pár percet késtem. Mikor kijött Gabi néni a legnagyobb csodálkozásomra közölte, hogy már alszik!!!! Úgy néztem....alig hittem el.....biztos voltam benne hogy nem fog aludni! Állítólag kicsit sírdogált, de mondták neki hogy feküdjön le aludni, mert már a többi gyerek is alszik, és úgy látszik ez hatott, meg az hogy aludhat a Peti mellett. Belestem, ez a kép fogadott:




Olyan büszkék voltunk rá!!!!!
G. néni mesélte hogy kb. 45 perc után felébredt, de mondta neki hogy még aludjon mert mindenki alszik, és vissza is aludt! Tartotta a szokásos másfél órás alvását, végül fél 2-kor ébredt fel.
A pénteki nap is ugyanígy telt, azzal a különbséggel, hogy már kint az udvaron elkezdett sírni hogy ő bizony nem akar ott aludni majd jön érte anya:( Aztán ebéd közben is elkezdte, pár falatot evett ezért csak, mert nem akarták hogy félrenyeljen és elvették előle......ez mondjuk nem annyira szimpi nekem, kicsit olyan büntetés szaga van, hogy ha sírsz akkor nem kapsz enni???? Nem tudom......végülis abban is van igazság hogy sírás közben meg félrenyel......
Pedig eleve a péntek reggel úgy indult hogy kőrözött volt a reggeli, amit Ádi eddig csak egyszer evett, akkor se ízlett neki. De mondta Csilla néni hogy van egy pár gyerek aki jól reggelizik, Ádi az egyik. Akkor ezek szerint mégse marad éhen:)) Mindenesetre amikor jövünk haza, még felmegyünk a mamáékhoz, ott is eszik, aztán itthon is egy csomót, mintha tényleg nem evett volna egész nap...
Holnap viszont már korán kelünk, mert megyek dolgozni, és be kell érnem fél 8-ra. Mivel elég rossz itt a közlekedés reggelente, kb. fél 7 körül, legkésőbb háromnegyedkor el kell indulnunk. (egyébként 10-15 perces az út)
Majd kitapasztaljuk hogy érünk be, illetve most hogy korábban ér be, és csak 8-kor van a reggeli, még jó lenne ha útközben enne vmit. Amióta megszületett állandóan az a parám hogy éhen marad szegény gyerek:)))))

Nincsenek megjegyzések: