2011. október 10., hétfő

Bölcsi - 2. hét



Ez még a múlt hét, csak állandó csúszásban vagyok.....

Sajnos múlt héten kimaradtunk a bölcsiből:( Szerencsére csak 3 napot, először úgy volt hogy egy egész hétig nem tudunk menni....
Múlt hét péntek reggel kezdődött ugye a hasmenése és egyszerűen nem akart elmúlni......Nem sokszor kakilt, kb. naponta 4-5-ször, de akkor hígat és mindig mondta előtte hogy fáj a pocija. Szegénykét úgy sajnáltam amikor éjszaka is erre kelt fel, és szólt hogy "anya segíts, nagyon fáj a pocakom, kakilni kell":((
Úgyhogy a hétfő reggelt az orvosnál kezdtük, sajnos csak a helyettesítő dr.nő volt, aki egy igazi mufurc, kedvetlen, kérdésre nem válaszoló nő, nem nagyon értem az ilyen minek megy el gyerekorvosnak...Sok újat nem tudott mondani, Normaflore-t mondott meg Smecta hasfogó port, illetve hogy ne keserű teát adjak neki, hanem fekete (!) teát.....vagy gyümölcsöset. Hát fekete teát biztos nem adok Ádinak mert akkor egész nap pörög, még én se tudok aludni, ha azt iszom egész nap! Szint erőszakkal lenyomta a nyelvét a fém spatulával, aztán már adta is az igazolást hogy szerdán mehet a bölcsibe, mert ez csak 3 napos hasmenés. Még jó hogy pénteken kezdődött, az hétfőre már a 4. nap, de mindegy.....
Aztán amikor másnap már mintha vért is láttam volna a biliben,és még mindig nem múlt az egyébként 3 napos (haha) hasmenés, nagyon megijedtem és hívtam telefonon a mi (nagyon aranyos) doktornőnket. Ő azt mondta hogy a héten már ne vigyem bölcsibe, és inkább Lactívot adjak neki, ne Normaflore-t, és ne teát, hanem Kubut, kéééész voltam hogy egy betegségre két doki kétfélét javasol.....De mindegy volt, mentem a gyógyszertárba, csak múljon már el!!!!!
Aztán kedd estére csodák csodájára mintha elvágták volna, akkor csak 2-szer kakilt és az esti már egész "formás" volt:)))
Szerda reggel meg pláne jó:)) Azért még visszamentünk a rendelésre, szerencsére most a mi dr.nőnk volt, aki ég és föld a másikhoz képest, össze-vissza dögönyözte Ádit (mindig kész van tőle hogy milyen cuki és szép gyerek) érdekes, ő meg tudta úgy nézni a torkát, hogy csak lámpával világított bele....mondta hogy ennek a gyereknek már kutya baja, mehet holnap bölcsibe, csak ne egyen tejterméket, szóljak a bölcsiben is.
Úgyhogy hogy ne maradjon ki a beszoktatásból egy egész hét, másnap már mentünk is. Féltem hogy így előlről kezdődik majd ez egész beszoktatás-sírás, főleg hogy a telefonban a vezető azt mondta hogy innentől inkább még 2 hetet számoljak rá a beszoktatásra, ne egyet.....
Csütörtökön is 9-re mentünk mint előző héten, kint voltak megint az udvaron és gyors búcsú után már mentem is. És nem volt sírás, egy pici se!!!!!!!!!!! Éljen!!!!!!!!!!!
Ebéd utánra mentem érte, jó gyerek volt, nem sírt, nem keresett, "csak" meg kell tanulnia hogy osztozkodni kell a játékokon. Azaz irigy a gyerek??? :))) Hát istenem, majd megtanulja, elvégre itthon azt szokta meg hogy minden az övé.
Pénteken is ugyanúgy 9-re mentünk, egyáltalán nem sírt a búcsúnál, utána sem, és mi az apukájával nagyon büszkék vagyunk rá hogy ilyen ügyes-okos-nagyfiúnk van!!!!
Most nem mentek ki az udvarra, mert nagyon fújt a szél, hanem bent maradtak a szobában, aminek Ádi nagyon örült, mert eddig nem volt csak pár percet a szobában, így legalább az összes benti játékot kipróbálhatta.
Szóval pár nap kimaradással ugyan, de megvolt a 2. bölcsis hét is, sírás és betegségek nélkül zártuk a hetet!!!!!
(Csak el ne kiabáljam)

Nincsenek megjegyzések: