2010. július 22., csütörtök

Volt láz, nincs láz!

Ma már egyáltalán nem volt lázas Ádi. Még hőemelkedése sem volt! De hogy mi okozhatta a tegnapi lázat??? Passsssssssssssssssz..............
Este 10 után elég sűrűn felsírt, így letettem a matracot a szobájába és azon aludtunk ketten. Így legalább sűrűn meg tudtam nézni hogy van-e láza, illetve neki is jó volt hogy mellette voltam. Igen ám, de aludni azt nem lehetett tőle:) Össze-vissza feküdt, hol keresztben, hol hosszában, ha betakartam, kb. 1 mp múlva kitakarta magát, hajnali 3-tól 5-ig egyáltalán nem aludt, csak forgolódott, szóval rájöttem, inkább maradjon mindenki a saját ágyában, úgy a legjobb.
Én amúgy a fogaira gyanakszom, mert péntek óta alig van étvágya tőle meglepő módon (bár ez a melegtől is lehet), eléggé nyafis, és néha egyik pillanatról a másikra hirtelen elkezd sírni. Egyik pillanatban még jó kedve van, nevet, aztán fel kell venni, és panaszosan sír. Más panasza a lázon kívül nem volt, a 15 hós oltást már 2 hete megkaptuk, tehát csak tapogatózom a sötétben, de valahogy az anyai ösztöneim azt súgják, hogy a fogai okozhatták a lázat. És már csak azok a fogacskák hiányoznak, amiről senki se ír/mond jókat: a 4 metszőfog és a 4 hátsó örlő fog.

Nincsenek megjegyzések: