2010. március 25., csütörtök

Nemsokára 1 éves!


Visszaolvastam a fórumon, mi volt velem pont egy évvel ezelőtt. Még nagyban ment a drukk, hogy ki szül előbb, engem elcsábítottak a csajok a Szent Imre Kórházba a Mona Lisás csoportba, meg sütizni, azt se tudtam mi fán terem a bimbóvédő......és most itt szuszog békésen az én majdnem egy éves Kisfiam. Hihetetlen........nagyon gyorsan megy az idő!!
Egy évvel ezelőtt még rettegtem a szüléstől, attól hogy mi vár majd rám, most meg azon agyalok hogy mit is kapjon az én kis Drágaságom a szülinapjára és milyen tortája legyen. Mert most már szinte mindent eszik, kivéve az édességeket, mézet, tejet. Ebédre általában olyat főzök ami neki is jó és nekünk is (nem túl fűszeres, zsíros). Tízórainál is sokszor már együtt eszünk, virslit, vagy szalámis kenyeret. A jelenlegi, 6 db fogával mindent el tud rágni, még azt is amit nem kellene. Ma is nagyban pakolja ki a szekrényt, hagytam neki, mert előtte kivettem azokat ami nem a kezébe való, szóval engedtem neki hogy pakolássza a teafiltereket ki a dobozból (imád ki-be rakosgatni, pakolászni) erre egyszer csak arra leszek figyelmes (túl nagy volt a csönd) hogy már kirágta az egyik teafiltert:))))
Egyébként imád pakolászni, a saját játékaival szinte nem is játszik, csak ha én is ott vagyok vele. De ami nem játék, na az jöhet, de bármi, legyen az egy üres műanyag üveg, vagy szívószál.
Még mindig nem jár egyedül, viszont ha fogom a kezét, akkor nagyon szépen sétál, elég akár egy kézzel is fogni. Szekrények mellett nagyon ügyesen megy, tehát ha van mibe kapaszkodni, akkor nincs gond. Őszintén szólva én azt hittem hogy ennyi idősen már simán járni fog, mivel már 4 hónaposan felült, felállt, tehát mindent hamarabb csinált, de végülis nincs elkésve semmivel, majd fog járni is. Én is csak 13 hónaposan kezdtem el. Mindenesetre már megkapta az elő igazi cipőjét, egy magasszárú fűzőset, hogy legyen egy jó cipője mire totyog.
Szerencsére jó régóta nincs már gond az éjszakákkal, nagyon jól alszik, reggel 6-ig-7-ig, akkor iszik tápszert, majd visszaalszik majdnem 9-ig. Szombaton pl. 10-ig aludt! (ilyen se volt még)
Nagyon sokféle dolgot tanítgatok neki mindennap, de sajnos nem csinálja....most vagy nem érdekli, vagy csak lusta csinálni de azért elraktározza az agyában, vagy nem tudom....viszont a hülyeség egyből ragad rá, akármi baromságot mutatunk neki, azt csinálja:) Mostanában megint nem int pápá-t, viszont kezet fogni nagyszerűen tud, még meg is rázza a kezemet. Kezdem belátni hogy egy igazi KOS-sal van dolgom, iszonyú akaratos, tényleg csak akkor csinál vmit, ha neki van hozzá kedve, nem ám akkor, amikor Anya vagy Apa kéri:)
Mindenesetre egy tündérbogár, annyira bújós, ölelgetős hogy azt el se lehet mondani, lesz még vele bajom, amikor majd fegyelmezném, és megölel,puszit ad- hát nekem végem lesz:))))))
Pár mostani kép:




Nagyon szereti-szereti:)

A gázcsőbe kapaszkodva azért ment egy pár lépést:
Nagyon menő vagyok, nézd:
Ugye??
Úúúúúúúúútálom a sapkákat:
Anya beolajozta a fejemet, de én akkor is leveszem a sapkát, hihi:
Nem finom ez a kocka:
Kéred?
Apa-fia:
Most ne fotózzál már Anya!
Kukucs:))
Apa, adj egy falatot nekem is!



Az új cipő:

Nincsenek megjegyzések: