2010. február 15., hétfő

Bilizés.......

Két kedves barátnőm- fórumtársam már jó ideje sikeresen bilizteti a csemetéjét, ezért egy ideje már engem is izgatott a téma. Bevallom, ezelőtt egy pár héttel még korainak tartottam a dolgot és nem tudtam elképzelni, hogy az én mindig izgő-mozgó Kisfiam hogy ül meg rajta, de utánaolvastam és a tények, meg Panna és Ágoston sikeres bilizése meggyőzött.
Még régebben kaptunk egy bilit, gondoltam kipróbálom, próba cseresznye:) Tudtam hogy tízórai után egyből szokott kakilni, ezért ráültettem, és így elvoltunk vagy 5 percig, majd Ádika, mint aki jól végezte dolgát, felállt és akkor láttam hogy van benne pisi is meg kaki is:)) Az én ügyes, okos Nagyfiam tudta a dolgát:)) Le is fotóztam gyorsan a bizonyítékot is!
Ennek tiszteletére kapott egy új bilit, mert úgy láttam az előző kicsit kényelmetlen neki.
Ez az új- kis szék is meg bili is, ééééés halálfejes:))

Pókemberes felsőm van.....Apa szerint ez kell
Én és az új bilim:




Húúúú, halálfejes:))
Tv-zés közben jobban megy:

Az első bilizés eredménye:))
........éééééééééééés
Rákoncentrálok....

Nincsenek megjegyzések: