2010. január 20., szerda

Önkiszolgáló lett a Kisfiam:))



Ádi annyira belejött már a szekrény nyitogatásba, hogy ott tartunk, hogy kinyitja, kiveszi ami épp érdekes számára, és ha mondjuk pont a pékárus zacskót találja meg, akkor kiszolgálja magát:)
És már nagyon megjegyezte hogy hol van a kifli, kenyér. De ilyenkor annyira édes, hogy nem tudok rászólni, csak nézem és nevetek, ahogy csócsálja a kiflit:)
Ma épp a másik szekrényben pakolászott. Nézem, gyanúsan nagy a csend, hát nem egy gerezd fokhagymát rágcsált éppen? Héjastól??????????? Még szerencse, hogy időben ki tudtam halászni a szájából:)) Azt hiszem, itt az ideje hogy beszerezzünk az ajtókra gyerekzárat.
Ma is voltunk Ringatón. Mostanában egy darabig érdekli, aztán elkezd jönni-menni, az sokkal érdekesebb a székeknél felállni, a gitárt piszkálni az oktató kezében:) De megnyugodtam, mert nem csak az én gyerekem ilyen izgága, a többiek még durvábban nyomják, de szerintem ha Ádi megtanul járni, rám is ez vár.....Viszont észrevettem hogy ilyenkor ha ott vagyunk, elég sokat bent van a keze (mármint pár ujja) a szájában. Zavarban van??? Vagy miért??? nem tudom....
De ma is olyan édesen bújt oda hozzám, hogy még a könnyem is kicsordult, biztos nem néztek bolondnak a többiek, hogy elbőgöm magam attól, hogy a gyerekem hozzám bújik:))
Az éjszakák továbbra is változóak, mondjuk ma csak egyszer kelt, pedig napközben 3 órát (3-at,ez rekord nála!!) aludt, kipihent volt, és így hajnali 4-kor kelt először. Viszont akkor azt csinálta,hogy már majdnem aludt, kimentem, egyből sírt, és így tovább, aztán Jani próbálta, de az lett a vége, hogy áthozta hozzánk, de ott megint nem alvás volt, csak bohóckodás, aztán 5 körül visszaaludt 8-ig. Mindegy, egy darabig még éjszakázom, ha kell és kivárjuk hogy elmúljon ez az időszak.......Később biztos jobban fog aludni.......Ugye jobban fog????????


Nincsenek megjegyzések: