2011. január 19., szerda

Ádika csak beszél, beszél:))

Hihetetlen hogy egész nap csak mondja a magáét, már tök jól el lehet vele társalogni! Mondjuk azt is észrevettem már egy ideje, hogy frankón tud mellébeszélni is, pl. utál öltözködni, ezért folyamatosan kitalál vmit, általában szúr vagy szoros a zokni, a póló, a harisnya, épp mi. Vagy volt már arra is példa, hogy ő mondta meg hogy mit szeretne felvenni. Amióta átrendeztük a szobáját, azóta pont rálát a szekrényére, így ha véletlenül nyitva hagyom, akkor amit meglát, és szeret (pl. Plútós felső, traktoros póló, stb) akkor bizony azt kell felvenni, nincs mese:))
Reggel ha felébred egyből kiabál "felkeltem anyuci", de ma reggel csak apuci, apuci volt és nagyon szomorú volt hogy apa nincs itthon. Ezért felhívtuk telefonon, de apa nem vette fel. Azt mondja: "nem mondott semmit" - nagy sóhaj - "sajnos"......:)))
Nem győzök azon csodálkozni hogy már ilyen kifejezéseket is tud, és tudatosan, a megfelelő szituációban használja azokat. Pl. megy a hűtőhöz és mondja hogy éhes vagyok. Aztán evés után mondja "jóllaktam".
Ha bújócskázunk (nagyon szereti, én bújok, ő keres) egyfolytában mondogatja "hol van, hol van?"
Ami így hirtelen eszembe jut még:
"vicces volt"
"nem szeretem"
"féltem" (fodrász előtt a kapuban)
"jó leszek"
"mit csinálsz?"
"mit csináljunk?"
"unatkozom" (ez nagyon komoly:)))
"Márti mama"
Lolát állandóan terrorizálja, ha bent van, akkor kizavarja "menjél ki", ha kint van, akkor "befelé", de olyan parancsoló hangon tudja mondani:))
Sétálunk, messziről meglátja a kocsimat, azt mondja "kocsival megyünk".
Ha vmit már un, vagy kész van vele, azt mondja "kész passz"Ha vége a mesének, "kész passz":)
Egyik du. keveset aludt és én próbáltam visszaaltatni, mert egyébként ha sokat alszik, és felébred, akkor úgy szoktam bemenni hogy "felkeltél, mogyoró?" Akkor du. viszont amikor altattam vissza, felpattant a kiságyból, és dühösen azt mondta nekem" Felkeltem mogyoró!!"
A Halász Judit dvd-t továbbra is imádja, kívülről fújja mi után melyik szám következik, a Haramiás számra, amiben az van hogy "odavan a csecsebecse" ő úgy mondja hogy "pecsebebe":)) Megzabálom olyan édesen mondja:)))
Ha sétálunk minden autóra mond egy színt, bár össze-vissza, de kis ügyesen tanulja. A galambot már tudja hogy szürke:)

Nincsenek megjegyzések: