2010. december 10., péntek

Mikulás



Hétfő reggelre hozzánk is hozott csomagot a Mikulás:) Ádi nagyon örült hajtogatta hogy "mitulás, mitulás" és egyből birtokba vette a fúrógépet amit kapott. Ezen kívül kapott még a nagyszülőktől, keresztaputól egy halom csokit, mesekönyveket, mese dvd-ket, zoknikat, bodyt, játékokat. (még szerencse hogy nem akartunk nagy felhajtást csinálni:))
Apája aznapra vett ki egy nap szabit és eljött velünk a játszóházas Mikulás ünnepségre.
Itt volt egy órás műsor, a végén jött a Mikulás. Ádit is próbálták belevonni a játékokba, amikor olyan kedve volt, akkor ment is, amúgy inkább az apja nyakán lógott:))
Amikor megjött a Miki, nagyon boldog volt, tapsolt, de amikor mondta a nevét, (hozzáteszem a rendes nevét, vezetéknevével együtt, akkor először nem is figyelt, kérdem én melyik másfél éves gyerek hallgat a nevére úgy hogy vez. névvel együtt??) Na mindegy...egyébként elég rutintalan volt a Mikulás (=béna), egy fiatal srác öltözött be, hát van még mit gyakorolnia.....mondjuk azt hogy hangosabban beszéljen:)
Ádi örült a Barney-s könyvnek, a Kisvakond dvd-nek (annak itthon örült amikor beraktuk neki) és persze a csokiknak (ezeket mi vettük és adtuk át a Mikulásnak hogy ő adja oda, mintha...)
Itthon egyébként szigorúan zárom el a szekrényt amiben a csokik vannak, mert különben egész nap azt enné:))
Most kicsit taknyos a drágám, szerda du. kezdett el folyni az orra, de valószínű megint az egyik foga lehet a ludas, mert akkor szokott betaknyosodni. Most már csak a 4 hátsó örlő hiányzik, remélem minél hamarabb kibújik neki, és nem kínozza meg nagyon.
Ahogy a videókon is látszik, napról-napra szebben beszél, bár észrevettem, hogy én jobban megértem amit mond, mint más. Nagyon okos, mindent magába szippant, már frankón lehet vele beszélgetni, kérdezem, válaszol, de oda kell figyelni ám rá, mert már most kamuzik, pl. szoros a nadrág (dehogy szoros:))), bekakiltál? Neeeeeeeem:)) és hasonlók:)
Ügyesen belepisil a wc-be , de a kaki még mindig pelusba megy.Teszem tisztába, mondja "wc-re, wc-re". Egyik nap tisztába tevés közben mondja, fáj, fáj, utána meg "bocsánat", helyettem mondja hogy bocsánat:))
Vagy mondom neki köszönöm, azt mondja szívesen. Én meg csak lestem.....
Ha pukizik, kérdem tőle, mi volt ez, mondja "puti volt". Mindenre van vmi válasz:))
Nagy kedvenc Halász Judit Csiribiri dvd-je, szerintem egész nap ezt nézné, már tudja mi után mi jön, mondja néni, bumm, bumm, és akkor azt kell nézni.
Azt vettem észre mostanában már ragoz is, azt mondja pl. hogy apához, látod? arra hogy látom, hova mész? pancsizni, és így tovább.
Magát már úgy hívja "Ádita":))))))



Reggelre itt járt a Mikulás:
Mikulás ünnepségen, játék közben:
Megérkezett a Mikulás, nagy az öröm:
Ott van!
Napszemüveges, "menő" Mikulás:



Pár régebbi kép amikor leesett az első hó:


Nincsenek megjegyzések: