2009. június 18., csütörtök

Csípőszűrés











Mára kaptunk időpontot a csípőszűrésre. Hát, jobb későn mint soha! Ezt ugye 6 hetesen szokták megcsinálni, Ádi pedig tegnap múlt 10 hetes. (Úristen, hogy rohan az idő, már 10 hetes???)
Reggel 8-kor útnak indultunk, kicsit késtünk a nagy dugó miatt. De nagyon jól viselte, hát igen, imád kocsikázni.
Épp bent volt egy baba, Bendegúz (jé, nekünk a kutyánkat hívják így:))), szegénykének medence ferdülése volt/van, kissé bennem volt a félsz, hogy esetleg Ádinak is lesz vmi baja.....(paramami beindult) Néztem Bendit a vizsgálat közben hogy milyen picike még, kb. fele akkora volt mint az én Kisfiam. Utána kérdeztem, és mondta az anyukája hogy 4 hónapos!!!!!!! Jaaaaaa.....
Akkor az én Fiam nagyon-nagyon jóóóó húsban van:))) Még mutatta is a doktornő az ultrahangon a két baba felvételét egymás mellett, hogy Ádinak pont dupla annyi zsírréteg volt a combiján mint a másik babának:)) No comment.....
Persze makkegészséges, gyönyörűen bemutatta azt, amit itthon már régóta gyakorolunk, hogy a hanyatt fekvésből ülésbe felhúzás milyen jól megy neki (szinte magától húzza fel,alig kell segíteni). Nagyokat mosolygott mindenkire, mint aki tudatában van annak hogy milyen cuki:)) (és lehet hogy tényleg tudja?)
Utána még találkoztunk a kórházon belül egy-két ismerőssel, majd bementünk oda, ahova én évekig jártam szépítkezni, körmözni, és hihetetlen, de megint csak a 3 bűvös mondatot hajtogatták:
1. Istenem, milyen szép ez a gyerek!
2. Igen, nagyon formás!
3. És mekkora haja van!
Igen, talán a legjobban mindenki a haján csodálkozik, hogy ilyen fiatal és már mekkora lobonca van, és én ekkor már büszkén mutatom hogy a baba haj alatt, bizony, már egész nagy IGAZI hajunk is van.

Bízonyítékként egy kép erről, plussz egy pár az "alkotásaimról":

Nincsenek megjegyzések: